۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » عناوین اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 26365
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :

خیرین چهره های حقیقی ماندگار هستند

قرچک- رامین نیوز: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک با تقدیر از عمل نیک و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین چهره های حقیقی ماندگار هستند. به گزارش خبرنگار رامین نیوز- حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور افزود: اگر بهترین و پرمحتوا ترین کتب و […]

قرچک- رامین نیوز: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک با تقدیر از عمل نیک و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین چهره های حقیقی ماندگار هستند.

به گزارش خبرنگار رامین نیوز- حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور افزود: اگر بهترین و پرمحتوا ترین کتب و ابزار برای توسعه دانش در کشور وجود داشته باشد ولی مدرسه ای نباشد که فرزندان کشور بتوانند در آن تحصیل کنند، فایده ای ندارد.

وی گفت: کسانی که در این مراسم شرکت کرده و برای انجام عمل خیر مدرسه سازی برای اولین بار یا مجدد قدم برداشته اند با اخلاص آمده اند، بخصوص خانواده شهدا که در تمام صحنه ها جلوتر از همه حرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اجر کار خیرین نزد خداوند چندین برابر است، افزود: افرادی که فرهنگ مدرسه سازی را ترویج می دهند هم مانند انجام دهنده این عمل خیر هستند و به فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) عامل و راهنمای کار خیر مانند انجام دهنده آن است.

همت خیرین در حل مشکلات آموزشی اثرگذار بوده است

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه مشارکت در امر مدرسه سازی توفیق الهی می خواهد، بیان کرد: در حوزه مدارس شهرستان مشکلات عدیده ای وجود دارد اما به مدد خیرین مدرسه ساز تا حدودی از این مشکلات برطرف شده است.

هوشنگ کولیوند افزود: در شهرستان قرچک ۴۵ هزار دانش آموز در ۸۶ فضای آموزشی با تراکم بالا مشغول تحصیل هستند و اجرای نظام آموزشی ۳-۳-۶ نیز موجب افزایش این تراکم شد.

وی با اشاره به اینکه تراکم بالا در مدارس موجب افت کیفیت آموزشی می شود، افزود: اگر همت خیرین نبود قرچک در حوزه مدارس و سیستم آموزشی با مشکلات جدی مواجه می شد، خوشبختانه به کمک این افراد بسیاری مدارس منطقه از حالت سه شیفته به دو نوبته و تک نوبته تبدیل شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*