۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » عناوین اصلی » فرهنگی » قرچك
  • شناسه : 3715
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند کارمندان نمونه آموزش و پرورش قرچک تجلیل شدند

قرچک- ابتکارآنلاین: به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، در مراسمی از کارمندان نمونه اداره آموزش و پرورش قرچک تجلیل شد.  هوشنگ کولیوند  در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه آموزش و پرورش قرچک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی است تا با […]

قرچک- ابتکارآنلاین: به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، در مراسمی از کارمندان نمونه اداره آموزش و پرورش قرچک تجلیل شد.

 هوشنگ کولیوند  در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه آموزش و پرورش قرچک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی است تا با ارائه گزارش از نتایج عملکرد اداره و همچنین نقد و بررسی و اصلاح امور جهت ایجاد امید و نشاط و آرامش در جامعه قدم برداریم.

رئیس آموزش و پرورش قرچک ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه ممتازی هستند که ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی و مدیریتی این بزرگواران باید همیشه مورد توجه مسئولان و کارمندان نظام اسلامی قرار داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های دولت اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر کدام از دولت‌ها به سهم خود خدمات بسیار بزرگی در راستای آبادانی و توسعه عدالت اجتماعی و … انجام داده‌اند و امیدواریم با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، روز به روز شاهد شکوفایی کشورمان باشیم.

کولیوند تکریم ارباب رجوع و برخورد حسنه با مراجعه‌کنندگان را از ویژگی‌های کارکنان آموزش و پرورش خواند و گفت: براساس نظرسنجی‌های به عمل آمده از مدیران مدارس، رضایت ارباب رجوع از کارکنان این اداره بالای ۸۷ درصد بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از کارکنان نمونه آموزش و پرورش قرچک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند قدردانی شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*