ورامین- خبرنگار رامین نیوز: نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در مورد متروی ورامین مصوباتی را به همراه داشت که از آن میان میتوان به مسیر ۱۱٫۵ کیلومتری متروی ورامین از زیرزمین و مهلت یک هفتهای به شرکت مترو برای مطالعات این طرح اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به […]
ورامین- خبرنگار رامین نیوز: نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در مورد متروی ورامین مصوباتی را به همراه داشت که از آن میان میتوان به مسیر ۱۱٫۵ کیلومتری متروی ورامین از زیرزمین و مهلت یک هفتهای به شرکت مترو برای مطالعات این طرح اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به درخواستهای مکرر مردم شهرستان ورامین نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در مورد متروی این شهرستان برگزار شد و این نشست مصوباتی را بههمراه داشت که از آن میان میتوان به مسیر ۱۱٫۵ کیلومتری متروی ورامین از زیرزمین و مهلت یک هفتهای به شرکت مترو برای مطالعات این طرح اشاره کرد.
خبرگزاری فارس به واسطه اهمیت داشتن این موضوع برای مردم ورامین اقدام به انتشار مصوبات نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در مورد متروی ورامین کرد تا مردم پیش از پیش در جریان تصمیمات این نشست قرار بگیرند و برای تسریع در تحقق خواسته خود دعاگوی مسئولان خدوم باشند که در ادامه متن این صورتجلسه را با هم میخوانیم.
این گزارش حاکی است، نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران پیرو دعوتنامه شماره ۱۴۰۱۰/۴/۹۳ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با حضور کلیه مدعوین در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل مطرح و مصوب شد.
منوچهر ثنایی موحد، مشاور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران در ابتدا با توجه به حساسیت موضوع و پیگیری جدی و رفع موانع موجود و همچنین دستیابی به یک راه حل عملی و جلوگیری از تأخیر بیش از حد عملیات اجرایی پروژه و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال مطالبی را عنوان کرد.
مشاور طرح (شرکت آمود راه) در ادامه توضیحاتی را به صورت پاورپوینت ارائه کرد و عنوان شد که در حدود ۶۳ درصد از کاربریها بهصورت مسکونی و فضای سبز در مجاورت مسیر ریلی قرار دارند که از لحاظ ضوابط سازمان محیط زیست این امر دارای اشکال است و مطابق طرح تفصیلی مصوب خروج خط راه آهن و انتقال آن به ضلع غربی ورامین را اجتناب ناپذیر دانستند. که با اجرای این موضوع ضمن کاهش چشمگیر هزینههای مربوط به تملک و آزادسازی و …، ترافیک شهر ورامین نیز تسهیل میشود.
مشاور شرکت مترو تهران در ادامه به تعدادی از اعداد و ارقام و نقشهها ایراداتی را وارد کرد که پس از بحث و بررسی فراوان در ارتباط با اجرای زیرزمینی یا رو زمینی پروژه، گاباری مورد نیاز، فواصل ایستگاهها، طول تقاطع های رازی و ۱۵ خرداد و …، لرزههای حاصل از حرکت قطارها، شعاع قوس و سرعت حرکت قطارها، زمین مورد نیاز برای ایستگاههای مورد نیاز و … و توضیحات محسن خوانساری، فرماندار شهرستان ورامین و علی حیدریان شهردار ورامین و سایر مدعوین مطرح کردند که در پایان مراتب ذیل تصمیمگیری شد.
مصوبات این نشست به شرح زیر است:
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930331001345#sthash.VxvUqfFv.dpuf
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمامی حقوق این سایت متعلق به ماهنامه سراسری آبرومند محفوظ است.
طراحی سایت : ساینا مارکتینگ