فیروزکوه – رامین نیوز: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: روابط عمومی مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است که باید به همت مسؤولان روابط عمومیها، شعار امسال باید به عنوان یک رویکرد و راهبرد در بین مردم اشاعه و رواج یابد. به گزارش خبرنگار رامین نیوز- ابوالقاسم مهری با اشاره به پشت […]
فیروزکوه – رامین نیوز: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: روابط عمومی مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است که باید به همت مسؤولان روابط عمومیها، شعار امسال باید به عنوان یک رویکرد و راهبرد در بین مردم اشاعه و رواج یابد.
به گزارش خبرنگار رامین نیوز- ابوالقاسم مهری با اشاره به پشت سر گذاشتن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی ها در سازمان ها نقش های زیادی را بر عهده دارند که از آن جمله می توان به توزیع اطلاعات، انجام تبلیغات و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و مدیریت سازمان اشاره کرد.
وی گفت: روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه مدرن و یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.
مهری افزود: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی و زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه روابط عمومی را مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی توصیف و بیان کرد: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی ها است و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به نامگذاری امسال به “اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی” از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: به همت مسئولان روابط عمومیها، شعار امسال باید به عنوان یک رویکرد و راهبرد در بین مردم اشاعه و رواج یابد.
وی خاطر نشان کرد: تحقق این انتظارات فقط در صورتی عملی میشود که روابط عمومیها در کارشان علاقه داشته باشند و با بینش، علم و آگاهی در این حوزه فعالیت کرده و پیگیری مستمر داشته باشند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
تمامی حقوق این سایت متعلق به ماهنامه سراسری آبرومند محفوظ است.
طراحی سایت : ساینا مارکتینگ